poniedziałek, 30 maja 2011

O czym będę pisać?

Jest to blog, który ma uporządkować moje wnętrze. Tak się akurat stało, że przez ostatni rok miałam jeszcze więcej czasu na przemyślenia na temat mojego życia i doszłam do kilku wniosków - blog ma mi ułatwić wprowadzanie w życie zmian.
Będzie najkrócej mówiąc o mnie.
W dzisiejszym poście umieszczę fragment wiersza Jana Rybowicza, który można również usłyszeć w piosence zespołu SDM:

"Kogo nie boli, ten nie pisze wierszy, bo i po co?
Wiersze piszą ci, których boli
Tak jakby mogły one zmienić cokolwiek
Wiersze piszą ci, których zawiodły
wszystkie przeciwbólowe środki
A więc wiersze to dla nich
uśmierzające tabletki ze słów
Wiersze to dla nich uśmierzające
Tabletki ze słów"
Ten blog ma być moimi tabletkami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz